Biuletyn Informacji Publicznej
Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Tarnobrzegu

      Co to jest?
Szukaj w tym dziale:

Naczelnik Wydziału
kpt. mgr inż. Grzegorz Florek

  • nadzór nad merytorycznym i formalnym działaniem wydziału,
  • inicjowanie i podejmowanie działań na rzecz utrzymania gotowości operacyjno - technicznej samochodów i sprzętu silnikowego,
  • obsługa transportowa komórek organizacyjnych KM PSP,
  • opracowywanie i analiza planów potrzeb w zakresie wydatków rzeczowych,
  • zabezpieczenie logistyczne działań ratowniczych, ćwiczeń i szkoleń prowadzonych przez jednostkli KSRG,
  • dokonywanie zakupów sprzętu, paliwa, materiałów i urządzeń.


St. Specjalista
kpt. inż. Michał Nowocień

  • opracowywanie i analiza realizacji planów inwestycji oraz remontów kapitalnych,
  • zapewnienie utrzymania we właściwym stanie technicznym użytkowanych obiektów i pomieszczeń,
  • prowadzenie dokumentacji obiektów,
  • planowanie i nadzór nad prowadzeniem okresowych przeglądów instalacji wewnętrznych w obiektach,
  • realizacja planów poprawy warunków pracy wynikających z okresowych przeglądów,
  • prowadzenie obsługi mieszkaniowej strażaków PSP,
  • prowadzenie spraw związanych z dofinansowaniem OSP,
  • prowadzenie postepowań o udzielenie zamówień publicznych,
  • wystawianie rachunków obciążeniowych.


St. Informatyk
mgr inż. Paweł Korczak

  • realizacja zadań administratora sieci lokalnej LAN i systemów informatycznych KM PSP,
  • analiza i planowanie potrzeb sprzętowych i programowych oraz wdrażanie i nadzorowanie infrastruktury teleinformatycznej,
  • wdrażanie komputerowych systemów wspomagania dysponowania i koordynowania działaniami ratowniczymi,
  • administrowanie stroną internetową i podmiotowym serwisem BIP KM PSP,
  • koordynowanie prac z zakresu organizacji, funkcjonowania i nadzoru łączności jednostek KSRG,
  • zapewnienie funkcjonowania łączności przewodowej i bezprzewodowej KM PSP,
  • realizacja zadań Specjalisty Ochrony Danych Osobowych w KM PSP.


St. Technik
sekc. Adrian Marszałek

  • prowadzeie obsługi mundurowej strażaków,
  • planowanie i realizacja świadczeń w zakresie należności środków czystości dla pracowników,
  • prowadzenie gospodarki środkami biurowymi i czystości do utrzymania obiektów,
  • prowadzenie gospodarki środkami trwałymi i pozostałymi środkami trwałymi,
  • prowadzenie gospodarki magazynowej w zakresie ewidencji ilościowo - wartościowej, rozchodów i przychodów magazynowych,
  • rozliczanie inwentaryzacji,
  • zakupy dokonywane ze środków inwestycyjnych.